• 30-11-2020, 17:29:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar cumartesi günü bir müşterime 2 kg isot gönderdim. 1 kg bir çeşit yarımşar kg da 2 çeşit, kargo bugün müşteriye teslim edildi. Çocuk telsim almış, müşteri beni aradı pakette sadece 1 kg isot olduğunu belirtti.

    Bunun mümkün olmadığını, resim atmasını istedim, resim attım sadece 1 kg isot var, kargoyu gönderen arkadaşımı aradım. İnsanlık halidir, belki başka birine gönderdin dedim, hatırlamasını söyledim, arkadaş emin bir şekilde 3 parça toplam 2 kg isot gönderdim dedi.

    Neyse müşteri aradı, kargoyu çocuğun aldığını ve paketin açık olduğunu söyledi. Kargo etiketini göndermesini istedim, gönderdi üstünde 3 kg yazmışlar ağırlık ama içerisinde 1 kg var.

    Müşterim de ünlü biri, yalan söyleyecek veya 1 kg peşine düşecek biri değil, herhangi biri yalan söylese de, ben inanır mağduriyeti gideririm. Ama öyle birsey de yok.

    Yoğunluktan dolayı kargoyu aramadık, bu konuda ne yapmamız lazım, kargoya tam olarak ne diyecegiz. Çocuk aldığı içinde herhangi bir tutanak vs verilmemiş.

    Bu konuda görüşlerinize ihtiyacım var. 1 saate arayacam kargoyu, bu arada bir daha da Mng kargo ücretsiz gönderim dese dahi çalışmayacam.
  • 30-11-2020, 17:31:38
    #2
    Abi müşteri yazılı bir şekilde imzalı size göndericek anlatıcak durumu. Siz de kargo firmasına tanzim talebinde bulunacaksınız. Ücretini ödücekler size kargo tarafından. Gerisi müşteriyle aranda ister parayı gönder ister malı tekrar çıkar.
  • 30-11-2020, 17:33:01
    #3
    Hocam yanlış anlamazsanız yapılacak tek şey su içmek gibi gözüküyor. Kargo teslim alınırken tutanak tutulması çok önemli bu konularda.
  • 30-11-2020, 17:33:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html gir şikayeti oluştur 2 gün içinde firma cevap veriyor benim kargomu götürüp geri getirdilier bana sormadan üstüne birde kargo ücretini vermek istemediler bide geri dönüş ücreti istediler şikayet oluşutrdum dağıtım yapılmayan yere dağıtım almışlardı buradan şikayet geçince şube müdürü aradı çağırdı gittim konuştum yok avukat tutarız hiçbrişey yapamazsınız dedim bende tutarım sorun değil benim vaktim bol sonra çıkarıp verdi paramı
  • 30-11-2020, 17:33:38
    #5
    Ktekinoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi müşteri yazılı bir şekilde imzalı size göndericek anlatıcak durumu. Siz de kargo firmasına tanzim talebinde bulunacaksınız. Ücretini ödücekler size kargo tarafından. Gerisi müşteriyle aranda ister parayı gönder ister malı tekrar çıkar.
    Parası birşey değil hocam, 2 kg gönderdik 1 kg ortada yok. Ama iş ahlakı iş etiği nerde kaldı. Bunlara mı malımızi teslim ediyoruz. Değerli birşey göndersek nasıl olacaktı! Allah affetsin ne diyelim
  • 30-11-2020, 17:35:40
    #6
    Benimde 1 kg antep fıstığı kayıp bugün iade talebi oluşturdum. Bir sorun var ama nerede.
  • 30-11-2020, 17:35:45
    #7
    Hocam sen başkasına kargolattin araya kargo firması elemanları ve müşteri girdi... Yani bu konuda birilerinde sorun yada bilmeden yanlış gönderme ve sair olabilir. Kargo firmasından birşey çıkmaz sanmam... Maddi olarak çok sorun yaşamayacaksınız müşteriye kalan kısmı gönderin gitsin.

    Ama usul olarak sorumluluk musteride çünkü kargo elemanı yanında açıp tutanak tutturmaliydi. Ama bununla kargo elemanları uğraşmıyor, müşteriler haklarını bilmiyor...
  • 30-11-2020, 17:36:05
    #8
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parası birşey değil hocam, 2 kg gönderdik 1 kg ortada yok. Ama iş ahlakı iş etiği nerde kaldı. Bunlara mı malımızi teslim ediyoruz. Değerli birşey göndersek nasıl olacaktı! Allah affetsin ne diyelim
    Abi ne desen haklısın. Biz de kaybolan şeyleri görsen aklın tutulur. Kargo firması çalışanı dediğin adam da asgari ücrete en çok çalışan adamlardan bi süre sonra kayış kopuyo. Kimse ahlak etik gibi değerlere inanmadığı için günümüz toplumunda bunlar da malasef oluyor. Ben de cevabı biraz ezbere yapmışım ayda 100 kere başımıza geldiğinden kusura bakmayın
  • 30-11-2020, 17:36:01
    #9
    Ktekinoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi müşteri yazılı bir şekilde imzalı size göndericek anlatıcak durumu. Siz de kargo firmasına tanzim talebinde bulunacaksınız. Ücretini ödücekler size kargo tarafından. Gerisi müşteriyle aranda ister parayı gönder ister malı tekrar çıkar.
    Çok önemli değil, giden bir kg, müşteriye tekrardan yurtici ile eksik aldığını özür hediyesi koyarak gönderdim. Kargo nasıl önlemini almıyor.

    Geçen bir laptop olayı patladığında insanlık hali, bir personel şeytana uyumuştur. Hepsini bir tutmamak gerek ama başıma da geldi.