Abi müşteri yazılı bir şekilde imzalı size göndericek anlatıcak durumu. Siz de kargo firmasına tanzim talebinde bulunacaksınız. Ücretini ödücekler size kargo tarafından. Gerisi müşteriyle aranda ister parayı gönder ister malı tekrar çıkar.
Çok önemli değil, giden bir kg, müşteriye tekrardan yurtici ile eksik aldığını özür hediyesi koyarak gönderdim. Kargo nasıl önlemini almıyor.
Geçen bir laptop olayı patladığında insanlık hali, bir personel şeytana uyumuştur. Hepsini bir tutmamak gerek ama başıma da geldi.