• 30-11-2020, 17:38:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kargo açık gelmiş ve teslim almış. Kusura bakmayın ama direkt olarak sizin yapabileceğiniz bek birşey yok gibi sonuçta açık halde teslim aldığı için siz almışsınız derse kargo şirketi ne yapacaksınız ?
    Bu esnada tutanak tutturulması gerekiyordu. Şu saatten sonra açıkçası çok fazla yapılabilecek bir şey yok gibi gözüküyor ama yinede arayın bakalım yardımcı olabilirler belki sanmıyorum ama.

    Bu arada kafama takılan bir nokta bir kutu içerisinde üç parça mı yoksa 3 farklı kutu ile mi gönderim sağlandı bu durumu değiştirebilir.
  • 30-11-2020, 17:38:41
    #11
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen başkasına kargolattin araya kargo firması elemanları ve müşteri girdi... Yani bu konuda birilerinde sorun yada bilmeden yanlış gönderme ve sair olabilir. Kargo firmasından birşey çıkmaz sanmam... Maddi olarak çok sorun yaşamayacaksınız müşteriye kalan kısmı gönderin gitsin.

    Ama usul olarak sorumluluk musteride çünkü kargo elemanı yanında açıp tutanak tutturmaliydi. Ama bununla kargo elemanları uğraşmıyor, müşteriler haklarını bilmiyor...
    Kargolayan benim ortak. Ama en garibime gelen açık bir şekilde telsim etmeleri. İnsan kapatır bantlar 😊
  • 30-11-2020, 17:39:20
    #12
    Çalan ******** inşallah yanlışlıkla en acısını almıştır. Midesine kramp girsin. Kıçından alev çıksın, basur olsun. Amin
  • 30-11-2020, 17:39:30
    #13
    Rootkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo açık gelmiş ve teslim almış. Kusura bakmayın ama direkt olarak sizin yapabileceğiniz bek birşey yok gibi sonuçta açık halde teslim aldığı için siz almışsınız derse kargo şirketi ne yapacaksınız ?
    Bu esnada tutanak tutturulması gerekiyordu. Şu saatten sonra açıkçası çok fazla yapılabilecek bir şey yok gibi gözüküyor ama yinede arayın bakalım yardımcı olabilirler belki sanmıyorum ama.

    Bu arada kafama takılan bir nokta bir kutu içerisinde üç parça mı yoksa 3 farklı kutu ile mi gönderim sağlandı bu durumu değiştirebilir.
    1 kutu 3 parça
  • 30-11-2020, 17:42:45
    #14
    Kurumsal PLUS
    Geçen de ekşide okudum birinin kargoyu(bilgisayar) başkasına teslim etmişler herhangi bir şekilde sorumluluk kabul etmiyorlar. Geçmiş olsun. Bu şirketle çalışmanızı önermiyorum. Ne kadar hırsız varsa kargocu diye işe aldılar ve bu konuda sorumluluk kabul etmiyorlar gibi görünüyor. Çok kıymetli birşey değilse hiç uğraşmayın, müşterinize tekrar gönderim yapın, bir daha da o şirketle çalışmayın, boşa sinirinizi bozmayın derim zira pişkin pişkin kusur bulunamadı diyeceklerinden eminim, boşa siniriniz bozulacaktır. Bu durumu da heryere yaymak lazım. Yani böyle bir şirket ile herhangi bir şekilde çalışılmaması gerekiyor, bu şirket ile çalışan yerlerden alışveriş yapılmaması gerekiyor ki kendilerine gelsinler.
  • 30-11-2020, 17:51:48
    #15
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen de ekşide okudum birinin kargoyu(bilgisayar) başkasına teslim etmişler herhangi bir şekilde sorumluluk kabul etmiyorlar. Geçmiş olsun. Bu şirketle çalışmanızı önermiyorum. Ne kadar hırsız varsa kargocu diye işe aldılar ve bu konuda sorumluluk kabul etmiyorlar gibi görünüyor. Çok kıymetli birşey değilse hiç uğraşmayın, müşterinize tekrar gönderim yapın, bir daha da o şirketle çalışmayın, boşa sinirinizi bozmayın derim zira pişkin pişkin kusur bulunamadı diyeceklerinden eminim, boşa siniriniz bozulacaktır. Bu durumu da heryere yaymak lazım. Yani böyle bir şirket ile herhangi bir şekilde çalışılmaması gerekiyor, bu şirket ile çalışan yerlerden alışveriş yapılmaması gerekiyor ki kendilerine gelsinler.
    Aynen dediğiniz şekilde yaptım. Bir daha da kesinlikle bu kargo ile çalışmam.
  • 30-11-2020, 18:04:19
    #16
    Haftalık 50 kargom eksik gidiyor veya havaya uçuyor mng de bu sadece mng için değil ptt içinde geçerli eğer efatura kestiysen üstüne git konunun ciddi ceza alırlar geçmiş olsun tekrar