InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen başkasına kargolattin araya kargo firması elemanları ve müşteri girdi... Yani bu konuda birilerinde sorun yada bilmeden yanlış gönderme ve sair olabilir. Kargo firmasından birşey çıkmaz sanmam... Maddi olarak çok sorun yaşamayacaksınız müşteriye kalan kısmı gönderin gitsin.

Ama usul olarak sorumluluk musteride çünkü kargo elemanı yanında açıp tutanak tutturmaliydi. Ama bununla kargo elemanları uğraşmıyor, müşteriler haklarını bilmiyor...
Kargolayan benim ortak. Ama en garibime gelen açık bir şekilde telsim etmeleri. İnsan kapatır bantlar 😊