Rootkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo açık gelmiş ve teslim almış. Kusura bakmayın ama direkt olarak sizin yapabileceğiniz bek birşey yok gibi sonuçta açık halde teslim aldığı için siz almışsınız derse kargo şirketi ne yapacaksınız ?
Bu esnada tutanak tutturulması gerekiyordu. Şu saatten sonra açıkçası çok fazla yapılabilecek bir şey yok gibi gözüküyor ama yinede arayın bakalım yardımcı olabilirler belki sanmıyorum ama.

Bu arada kafama takılan bir nokta bir kutu içerisinde üç parça mı yoksa 3 farklı kutu ile mi gönderim sağlandı bu durumu değiştirebilir.
1 kutu 3 parça