Geçen de ekşide okudum birinin kargoyu(bilgisayar) başkasına teslim etmişler herhangi bir şekilde sorumluluk kabul etmiyorlar. Geçmiş olsun. Bu şirketle çalışmanızı önermiyorum. Ne kadar hırsız varsa kargocu diye işe aldılar ve bu konuda sorumluluk kabul etmiyorlar gibi görünüyor. Çok kıymetli birşey değilse hiç uğraşmayın, müşterinize tekrar gönderim yapın, bir daha da o şirketle çalışmayın, boşa sinirinizi bozmayın derim zira pişkin pişkin kusur bulunamadı diyeceklerinden eminim, boşa siniriniz bozulacaktır. Bu durumu da heryere yaymak lazım. Yani böyle bir şirket ile herhangi bir şekilde çalışılmaması gerekiyor, bu şirket ile çalışan yerlerden alışveriş yapılmaması gerekiyor ki kendilerine gelsinler.
Aynen dediğiniz şekilde yaptım. Bir daha da kesinlikle bu kargo ile çalışmam.