arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parası birşey değil hocam, 2 kg gönderdik 1 kg ortada yok. Ama iş ahlakı iş etiği nerde kaldı. Bunlara mı malımızi teslim ediyoruz. Değerli birşey göndersek nasıl olacaktı! Allah affetsin ne diyelim
Abi ne desen haklısın. Biz de kaybolan şeyleri görsen aklın tutulur. Kargo firması çalışanı dediğin adam da asgari ücrete en çok çalışan adamlardan bi süre sonra kayış kopuyo. Kimse ahlak etik gibi değerlere inanmadığı için günümüz toplumunda bunlar da malasef oluyor. Ben de cevabı biraz ezbere yapmışım ayda 100 kere başımıza geldiğinden kusura bakmayın