Abi müşteri yazılı bir şekilde imzalı size göndericek anlatıcak durumu. Siz de kargo firmasına tanzim talebinde bulunacaksınız. Ücretini ödücekler size kargo tarafından. Gerisi müşteriyle aranda ister parayı gönder ister malı tekrar çıkar.
Parası birşey değil hocam, 2 kg gönderdik 1 kg ortada yok. Ama iş ahlakı iş etiği nerde kaldı. Bunlara mı malımızi teslim ediyoruz. Değerli birşey göndersek nasıl olacaktı! Allah affetsin ne diyelim