• 22-11-2020, 00:26:54
    #10
    Şimdi soyle söyleyeyim kimseyi suçlamak gibi değil de herkes fikrini yazarsa iyi olur tartışma çıkmasın herkes fikrini yazsın olacak diye birsey yok @Coskun; abim nasıl uygun görür ise o şekilde olur sadece fikirleselim.
  • 22-11-2020, 00:27:29
    #11
    hocam, kolay değil bu işler. haklısınız ama. hak veriyorum ben size. benim de dikkatimi çeken şey anasayfadaki son konular listesinde her 15-20 konuda 1 "xxxx adlı üyeden şikayetçiyim" konusu görmek oldu. bir şeyler ters muhakkak. ama topluluk yönetimi gerçekten zor. ben moderatörlerimizi seviyorum (ki çok sivri ve lafını esirgemeyen birisi olarak çok sık ceza alırım), bizden biriler ve özveri gösteriyorlar, ama bu iş gerçekten nasıl çözülür... hayal dünyamda bile canlandıramıyorum.

    ben oyun sunucuları yönettim, bu işlerden paralar kazandım. yeri geldi 50-100 anlık oyuncuyu zaptedemedim ki, webmaster ortamı gibi ukalalık seviyesi çok yüksek bir ortamda (kimse kusura bakmasın) bir ortamda bu tip şeylerin önüne geçmek, ince eleyip sık dokumak çok zor olsa gerek.
  • 22-11-2020, 00:27:05
    #12
    sıkı yönetim nası bi başlık hocam bende darbe yapim de r10 halkını sokaklara davet edelim
  • 22-11-2020, 00:29:25
    #13
    Bütün ümidim gençliktedir
    Öncelikle imla kurallarına biraz daha dikkat edin. En azından nokta ve virgülü kullanın ki, ne yazdığınızı anlayabilelim.

    Bilmeyenler için söyleyeyim, o yetkili arkadaş benim. Daha yazdığımı bile okumadan, gelip burada konu açmışsınız, enteresan.

    https://www.r10.net/1078592454-post27.html

    Kendi aranızda halledin demedim. Kendi aranızda konuştuğunuz için yarına kadar kapattım konuyu. Şikayet konularına bakma zorunluluğumuz olmamasına rağmen yardımcı oluyoruz. Keşke vicdan yapmasak da, kurallara aykırı yapılan her şeye ceza uygulasak. Neyse, uzatmayalım. R10 her zamankinden daha iyi yönetiliyor, merak etmeyin. Eski üyeler size anlatır.
  • 22-11-2020, 00:29:31
    #14
    Adınıza açılan şikayet konusu istediğiniz gibi sonuçlanmıyor hesabı, gündem oluşturmak için sebepsiz konular açmayın.
  • 22-11-2020, 00:37:50
    #15
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle imla kurallarına biraz daha dikkat edin. En azından nokta ve virgülü kullanın ki, ne yazdığınızı anlayabilelim.

    Bilmeyenler için söyleyeyim, o yetkili arkadaş benim. Daha yazdığımı bile okumadan, gelip burada konu açmışsınız, enteresan.

    https://www.r10.net/1078592454-post27.html

    Kendi aranızda halledin demedim. Kendi aranızda konuştuğunuz için yarına kadar kapattım konuyu. Şikayet konularına bakma zorunluluğumuz olmamasına rağmen yardımcı oluyoruz. Keşke vicdan yapmasak da, kurallara aykırı yapılan her şeye ceza uygulasak. Neyse, uzatmayalım. R10 her zamankinden daha iyi yönetiliyor, merak etmeyin. Eski üyeler size anlatır.
    caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adınıza açılan şikayet konusu istediğiniz gibi sonuçlanmıyor hesabı, gündem oluşturmak için sebepsiz konular açmayın.
    onun dışında
    Bakiye kısmı olabilir,
    Xx.xxx bir alışveriş olur üye yenidir
    Bakiyeyi r10’a yatırır işlem tamamlandıktan sonra r10 daki bakiyeyi başka profile aktarır işlem tamamlanır kişi yurt dışında olabilir, güzel proje denenilir tabi hacklenme olayıda ayrı dert olur 😂
  • 22-11-2020, 00:42:13
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bkz: R10'u Sahiplenme Sendromu
  • 22-11-2020, 00:42:21
    #17
    genç üyeler rahatsız
  • 22-11-2020, 00:50:56
    #18
    Bazı kategorilerde üyelik satın alınmalı demişsiniz. Bu çok saçma olur. Bizde zamanında çok sorun yaşadık forumda ama bu forumun suçu değil. Her sorunlu alışveriş yapan konu açarsa işimiz var. Sorun yaşadıysan bu karşındaki kişi ile ilgili r10 ile ilgili değil bence.