R10 a sıkı yönetim gelmeli. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 a sıkı yönetim gelmeli.
18
●
1.026
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 a sıkı yönetim gelmeli.
1
2
3
22-11-2020, 02:18:38
#19
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
12 senem dolacak. Sen çok yenisin hocam. Biraz sakin ol.
Eskisinden çok daha iyi yönetiliyor r10.
Eski bir üye olarak yorum yazmak istedim.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler