Konu
R10 a sıkı yönetim gelmeli.
22-11-2020, 02:18:38
#19
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
12 senem dolacak. Sen çok yenisin hocam. Biraz sakin ol.
Eskisinden çok daha iyi yönetiliyor r10.
Eski bir üye olarak yorum yazmak istedim.