hocam, kolay değil bu işler. haklısınız ama. hak veriyorum ben size. benim de dikkatimi çeken şey anasayfadaki son konular listesinde her 15-20 konuda 1 "xxxx adlı üyeden şikayetçiyim" konusu görmek oldu. bir şeyler ters muhakkak. ama topluluk yönetimi gerçekten zor. ben moderatörlerimizi seviyorum (ki çok sivri ve lafını esirgemeyen birisi olarak çok sık ceza alırım), bizden biriler ve özveri gösteriyorlar, ama bu iş gerçekten nasıl çözülür... hayal dünyamda bile canlandıramıyorum.

ben oyun sunucuları yönettim, bu işlerden paralar kazandım. yeri geldi 50-100 anlık oyuncuyu zaptedemedim ki, webmaster ortamı gibi ukalalık seviyesi çok yüksek bir ortamda (kimse kusura bakmasın) bir ortamda bu tip şeylerin önüne geçmek, ince eleyip sık dokumak çok zor olsa gerek.