Öncelikle imla kurallarına biraz daha dikkat edin. En azından nokta ve virgülü kullanın ki, ne yazdığınızı anlayabilelim.
Bilmeyenler için söyleyeyim, o yetkili arkadaş benim. Daha yazdığımı bile okumadan, gelip burada konu açmışsınız, enteresan.
https://www.r10.net/1078592454-post27.html
Kendi aranızda halledin demedim. Kendi aranızda konuştuğunuz için yarına kadar kapattım konuyu. Şikayet konularına bakma zorunluluğumuz olmamasına rağmen yardımcı oluyoruz. Keşke vicdan yapmasak da, kurallara aykırı yapılan her şeye ceza uygulasak. Neyse, uzatmayalım. R10 her zamankinden daha iyi yönetiliyor, merak etmeyin. Eski üyeler size anlatır.