Şimdi soyle söyleyeyim kimseyi suçlamak gibi değil de herkes fikrini yazarsa iyi olur tartışma çıkmasın herkes fikrini yazsın olacak diye birsey yok @Coskun; abim nasıl uygun görür ise o şekilde olur sadece fikirleselim.