Konu
R10 a sıkı yönetim gelmeli.
22-11-2020, 00:26:54
#10
Misafir
Şimdi soyle söyleyeyim kimseyi suçlamak gibi değil de herkes fikrini yazarsa iyi olur tartışma çıkmasın herkes fikrini yazsın olacak diye birsey yok
@
Coskun
; abim nasıl uygun görür ise o şekilde olur sadece fikirleselim.