Bazı kategorilerde üyelik satın alınmalı demişsiniz. Bu çok saçma olur. Bizde zamanında çok sorun yaşadık forumda ama bu forumun suçu değil. Her sorunlu alışveriş yapan konu açarsa işimiz var. Sorun yaşadıysan bu karşındaki kişi ile ilgili r10 ile ilgili değil bence.