Bir insan evladı yok mu bu ülkede?
36
●1.120
- 10-11-2020, 15:10:59Hocam okulda o ürünün satılması yasak. Bu ufak çocuk. Bu ufaklık ne bilecek orada. Tabi ki yüzde yüz okul yönetimi ve kantin suçlu!yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 15:12:22Eğer gerçekten ürün satışı yasaksa %100 yönetim, firma ve firma bayisi suçludur.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 15:13:46Kimseyi savunmak için yazmıyorum. Anladığım kadarıyla şırınga şekildeki çikolatanın ucunda bulunan plastiğin nefes borusunu tıkaması sonucu vefat etmiş çocuk. Burada üretici suçlu mudur? Kesinlikle suçludur ama sırf üretici mi suçludur? Hayır.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 15:13:53Hocam tabi ki yasak. Yasaklanalı çok oldu ama uygulayan yok. Para için çocuklarımızı zehirleyip öldürüyorlar böyle!yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 15:14:45O konuda yüzde yüz haklısınız, zaten gördüğüm kadarıyla onlar hakkında yargılama devam ediyor.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 15:15:05Hocam durum o değilmiş, okulda satılması yasak bir ürünü okul kantini satışa sokmuş; çok büyük bir ihmal.ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasaklanırken çocukların o kapağı yanlışlıkla yutabileceği de elbet hesaplanmıştır.
