yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi çocuğun tıpayı ağzıyla açması da hatalı ama %100 kusur çocuğun da değil.
Hocam okulda o ürünün satılması yasak. Bu ufak çocuk. Bu ufaklık ne bilecek orada. Tabi ki yüzde yüz okul yönetimi ve kantin suçlu!