yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer gerçekten ürün satışı yasaksa %100 yönetim, firma ve firma bayisi suçludur.
Hocam tabi ki yasak. Yasaklanalı çok oldu ama uygulayan yok. Para için çocuklarımızı zehirleyip öldürüyorlar böyle!