Kimseyi savunmak için yazmıyorum. Anladığım kadarıyla şırınga şekildeki çikolatanın ucunda bulunan plastiğin nefes borusunu tıkaması sonucu vefat etmiş çocuk. Burada üretici suçlu mudur? Kesinlikle suçludur ama sırf üretici mi suçludur? Hayır.
Hocam durum o değilmiş, okulda satılması yasak bir ürünü okul kantini satışa sokmuş; çok büyük bir ihmal.
Yasaklanırken çocukların o kapağı yanlışlıkla yutabileceği de elbet hesaplanmıştır.