• 04-11-2020, 18:23:41
    #19
    olabilir pandemidem dolayı. Babam 15 yıldır şeker hastası ama hep kendisi gidip alıyor. Yemesine içmesine dikkat etsin. Stres üzüntü uzak kalmalı.
  • 04-11-2020, 18:25:59
    #20
    tip2 diyabetim yaklaşık 10 yıldır. eczane pandeminin 2. ayından beri ilaçlar bittiğinde arıyor gelip ilaçlarınızı alabilirsiniz diye. daha önce aramazdı. konu ile ilgili yardımı olur mu bilmem.
  • 04-11-2020, 19:19:27
    #21
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anneminde 380 küsür çıkmış şekeri. Şeker ölçüm cihazı aldık 3 gün boyunca ölçülecek. İnsilün verilmedi henüz. Farklı ilaçlar verilmiş. Eczane'de bilgileri alıp ilaç bittikçe kurye ile gönderileceğini söylemiş.
    Sizde de böyle mi?
    Hocam ezcane olayını bilmiyorum yakın zamanında aldım ezcaneden ilaçlarını raporu otomatik yenilenmiş.
    Aman dikkat hocam insilünü geçirmeyin dikkat edin
  • 04-11-2020, 21:06:48
    #22
    #🏆 https://wa.me/seonom
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim. Henüz eve gitmedim hocam. Telefonda görüştük, tahlillerine detaylı bakıp bilgi veririm size.

    Size de çok geçmiş olsun.
    Çok teşekkür ederim, dönüşünüzü bekliyorum. Ona göre fikir verebilirim hayatını daha kolay hale getirmesi için.
  • 05-11-2020, 18:28:47
    #23
    SEO & PR 5421044962
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Anneme bugün şeker hastalığı tanısı koyulmuş.
    İlaçların eve yollanacağı söylenmiş ve açık adres, telefon vb. kişisel bilgiler istenmiş eczaneden. Bu biraz bana tuhaf geldi.
    Eczane ilaçlar bittiğinde kendi kuryeleri tarafından ilacın adrese teslim edileceğini söylemiş.

    Böyle bir uygulama var mı? İnternette bir bilgiye ulaşamadım.
    Merhaba şeker hastalığı tanısı için öncellikle dahiliye ve bazı testler oluyor
    Ben tip 2 diyabet hastası olarak insülün kullanıyorum ama ne ilaç ne de insülin dediğin gibi gönderiliyor banada garip geldi.
  • 05-11-2020, 18:33:47
    #24
    SEO & PR 5421044962
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anneminde 380 küsür çıkmış şekeri. Şeker ölçüm cihazı aldık 3 gün boyunca ölçülecek. İnsilün verilmedi henüz. Farklı ilaçlar verilmiş. Eczane'de bilgileri alıp ilaç bittikçe kurye ile gönderileceğini söylemiş.
    Sizde de böyle mi?
    Ölçüm sürelerini yemekten önce ve yemek yedikten 2 saat sonra ölçün
    Bu sürede tatlı yemesin ve kepekli ekmek ve diyete göre uygun beslenmesini öneririrm

    Bunun dışında sorunuz olursa yazabilirsiniz.

    Geçmiş olsun insülin zor gerçekteb ben bıktım ama devam ediyoruz mecburen