Hocam anneminde 380 küsür çıkmış şekeri. Şeker ölçüm cihazı aldık 3 gün boyunca ölçülecek. İnsilün verilmedi henüz. Farklı ilaçlar verilmiş. Eczane'de bilgileri alıp ilaç bittikçe kurye ile gönderileceğini söylemiş.
Sizde de böyle mi?
Hocam ezcane olayını bilmiyorum

yakın zamanında aldım ezcaneden ilaçlarını raporu otomatik yenilenmiş.
Aman dikkat hocam insilünü geçirmeyin dikkat edin