dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anneminde 380 küsür çıkmış şekeri. Şeker ölçüm cihazı aldık 3 gün boyunca ölçülecek. İnsilün verilmedi henüz. Farklı ilaçlar verilmiş. Eczane'de bilgileri alıp ilaç bittikçe kurye ile gönderileceğini söylemiş.
Sizde de böyle mi?
Ölçüm sürelerini yemekten önce ve yemek yedikten 2 saat sonra ölçün
Bu sürede tatlı yemesin ve kepekli ekmek ve diyete göre uygun beslenmesini öneririrm

Bunun dışında sorunuz olursa yazabilirsiniz.

Geçmiş olsun insülin zor gerçekteb ben bıktım ama devam ediyoruz mecburen