tip2 diyabetim yaklaşık 10 yıldır. eczane pandeminin 2. ayından beri ilaçlar bittiğinde arıyor gelip ilaçlarınızı alabilirsiniz diye. daha önce aramazdı. konu ile ilgili yardımı olur mu bilmem.