dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Anneme bugün şeker hastalığı tanısı koyulmuş.
İlaçların eve yollanacağı söylenmiş ve açık adres, telefon vb. kişisel bilgiler istenmiş eczaneden. Bu biraz bana tuhaf geldi.
Eczane ilaçlar bittiğinde kendi kuryeleri tarafından ilacın adrese teslim edileceğini söylemiş.

Böyle bir uygulama var mı? İnternette bir bilgiye ulaşamadım.
Merhaba şeker hastalığı tanısı için öncellikle dahiliye ve bazı testler oluyor
Ben tip 2 diyabet hastası olarak insülün kullanıyorum ama ne ilaç ne de insülin dediğin gibi gönderiliyor banada garip geldi.