• 04-11-2020, 17:30:24
    #10
    bazı eczaneler iyilik olsun diye yapabiliyor ilaç yoksa gitgelle uğraştırmıyor





    edit: editör değişti mesajların yarısı gitmiyor
  • 04-11-2020, 17:30:28
    #11
    Benim babamda şeker hastası bazı eczaneler yapıyor bunu her eczane yapmaz. Normal tedirgin olmanıza gerek yok.
  • 04-11-2020, 17:31:03
    #12
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anneminde 380 küsür çıkmış şekeri. Şeker ölçüm cihazı aldık 3 gün boyunca ölçülecek. İnsilün verilmedi henüz. Farklı ilaçlar verilmiş. Eczane'de bilgileri alıp ilaç bittikçe kurye ile gönderileceğini söylemiş.
    Sizde de böyle mi?
    annemde 10 senedir şeker hastası 200-400 arasında değişiyor sürekli hap kullandı hep biz gittik aldık ama eczane ile alakalı öyle bir hizmeti varsa olabilir genelde ben gidip alıyorum ilaçları bu pandemi döneminde yaşı 65+ olduğu için raporsuz direk gidip dr a yazdırıp alabiliyorum

    yani söylediğiniz hizmet eczane ile alakalı ise olabilir keşke burada da yapsa öyle bir eczane
  • 04-11-2020, 17:33:02
    #13
    büyük ihtimal ile tip2, geçmiş olsun kendisine dikkat ettiği sürece, günlük yürüdüğü sürece, moralini pozitif tuttuğu sürece hastalığı iyileşir
  • 04-11-2020, 17:37:13
    #14
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük ihtimal ile tip2, geçmiş olsun kendisine dikkat ettiği sürece, günlük yürüdüğü sürece, moralini pozitif tuttuğu sürece hastalığı iyileşir
    Çok teşekkür ederim hocam. Daha kötüsü aktif olarak dışarıda çalışıyorum. Toplu taşıma vs. kullanıyorum gidip eve anneme bulaştırmaktan korkuyorum maalesef.
  • 04-11-2020, 17:39:23
    #15
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Öncelikle geçmiş olsun, diyabet hastasıyım ama ilk kez duydum bu uygulamayı geçenlerde ilaçlarım yenilendi kendim aldım. Bu arada hba1c kaç annenizde ?
  • 04-11-2020, 17:50:58
    #16
    Birçok Diyabet hastası şu an virüs nedeni ile dışarıya çıkamıyor.
    Bir çok eczane iyilik olsun ve müşteri bana bağlansın mantığı ile bu işi yapmakta.

    Ev yakın ise elinde o an ilaç da olmadığından yapması da muhtemel.
  • 04-11-2020, 18:05:41
    #17
    SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun, diyabet hastasıyım ama ilk kez duydum bu uygulamayı geçenlerde ilaçlarım yenilendi kendim aldım. Bu arada hba1c kaç annenizde ?
    Çok teşekkür ederim. Henüz eve gitmedim hocam. Telefonda görüştük, tahlillerine detaylı bakıp bilgi veririm size.

    Size de çok geçmiş olsun.
  • 04-11-2020, 18:08:34
    #18
    Zor bir hastalık, herkese geçmiş olsun.