bazı eczaneler iyilik olsun diye yapabiliyor ilaç yoksa gitgelle uğraştırmıyor
edit: editör değişti mesajların yarısı gitmiyor
Şeker Hastası Tanıdığı Olan Var mı?
23
●267
- 04-11-2020, 17:30:24
- 04-11-2020, 17:31:03annemde 10 senedir şeker hastası 200-400 arasında değişiyor sürekli hap kullandı hep biz gittik aldık ama eczane ile alakalı öyle bir hizmeti varsa olabilir genelde ben gidip alıyorum ilaçları bu pandemi döneminde yaşı 65+ olduğu için raporsuz direk gidip dr a yazdırıp alabiliyorumdijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani söylediğiniz hizmet eczane ile alakalı ise olabilir keşke burada da yapsa öyle bir eczane
- 04-11-2020, 17:37:13Çok teşekkür ederim hocam. Daha kötüsü aktif olarak dışarıda çalışıyorum. Toplu taşıma vs. kullanıyorum gidip eve anneme bulaştırmaktan korkuyorum maalesef.YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2020, 18:05:41Çok teşekkür ederim. Henüz eve gitmedim hocam. Telefonda görüştük, tahlillerine detaylı bakıp bilgi veririm size.SEOnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size de çok geçmiş olsun.