Öncelikle geçmiş olsun, diyabet hastasıyım ama ilk kez duydum bu uygulamayı geçenlerde ilaçlarım yenilendi kendim aldım. Bu arada hba1c kaç annenizde ?
Çok teşekkür ederim. Henüz eve gitmedim hocam. Telefonda görüştük, tahlillerine detaylı bakıp bilgi veririm size.
Size de çok geçmiş olsun.