Hocam anneminde 380 küsür çıkmış şekeri. Şeker ölçüm cihazı aldık 3 gün boyunca ölçülecek. İnsilün verilmedi henüz. Farklı ilaçlar verilmiş. Eczane'de bilgileri alıp ilaç bittikçe kurye ile gönderileceğini söylemiş.
Sizde de böyle mi?
annemde 10 senedir şeker hastası 200-400 arasında değişiyor sürekli hap kullandı hep biz gittik aldık ama eczane ile alakalı öyle bir hizmeti varsa olabilir genelde ben gidip alıyorum ilaçları bu pandemi döneminde yaşı 65+ olduğu için raporsuz direk gidip dr a yazdırıp alabiliyorum
yani söylediğiniz hizmet eczane ile alakalı ise olabilir keşke burada da yapsa öyle bir eczane