Birçok Diyabet hastası şu an virüs nedeni ile dışarıya çıkamıyor.
Bir çok eczane iyilik olsun ve müşteri bana bağlansın mantığı ile bu işi yapmakta.

Ev yakın ise elinde o an ilaç da olmadığından yapması da muhtemel.