YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük ihtimal ile tip2, geçmiş olsun kendisine dikkat ettiği sürece, günlük yürüdüğü sürece, moralini pozitif tuttuğu sürece hastalığı iyileşir
Çok teşekkür ederim hocam. Daha kötüsü aktif olarak dışarıda çalışıyorum. Toplu taşıma vs. kullanıyorum gidip eve anneme bulaştırmaktan korkuyorum maalesef.