• 31-10-2020, 01:08:47
    #46
    Öncelikle gecmis olsun benimde 20 Günlük yigenim atlattti Coronayi korkmayin icinizi ferah tutun.
  • 31-10-2020, 01:27:27
    #47
    Çok geçmiş olsun, tez zamanda sağlıklarına kavuşurlar umarım.
  • 31-10-2020, 01:46:28
    #48
    seni daha da zor günler bekliyor dik dur dostum, hepsi geçer
  • 31-10-2020, 03:22:35
    #49
    Cok gecmis olsun Allah sifa versin
  • 31-10-2020, 07:08:26
    #50
    Çok geçmiş olsun hocam, Allah tez zamanda acil şifalar versin
  • 31-10-2020, 09:20:11
    #51
    Geçmiş olsun hocam
  • 31-10-2020, 10:12:22
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aallh tez zamanda şifa versin.
  • 31-10-2020, 10:13:33
    #53
    Geçmiş olsun hocam moralini yüksek tut hiç bişey olmaz tüm mahalle bi aydır karantinadayız moralle şu an hepimiz iyiyiz can sıkmaya değmez
  • 31-10-2020, 10:32:57
    #54
    Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin