Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+ - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+
67
●
1.551
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+
1
2
3
4
5
6
7
8
31-10-2020, 01:08:47
#46
uznr
Öncelikle gecmis olsun benimde 20 Günlük yigenim atlattti Coronayi korkmayin icinizi ferah tutun.
31-10-2020, 01:27:27
#47
Padre
Çok geçmiş olsun, tez zamanda sağlıklarına kavuşurlar umarım.
31-10-2020, 01:46:28
#48
mckoc
seni daha da zor günler bekliyor dik dur dostum, hepsi geçer
31-10-2020, 03:22:35
#49
MAS
Cok gecmis olsun Allah sifa versin
31-10-2020, 07:08:26
#50
MESKO
Çok geçmiş olsun hocam, Allah tez zamanda acil şifalar versin
31-10-2020, 09:20:11
#51
TomJones
Geçmiş olsun hocam
31-10-2020, 10:12:22
#52
shibacoin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aallh tez zamanda şifa versin.
31-10-2020, 10:13:33
#53
emrtnm
Geçmiş olsun hocam moralini yüksek tut hiç bişey olmaz tüm mahalle bi aydır karantinadayız moralle şu an hepimiz iyiyiz can sıkmaya değmez
31-10-2020, 10:32:57
#54
Mehmetmasa
Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler