Konu
Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+
31-10-2020, 10:13:33
#53
emrtnm
Geçmiş olsun hocam moralini yüksek tut hiç bişey olmaz tüm mahalle bi aydır karantinadayız moralle şu an hepimiz iyiyiz can sıkmaya değmez