Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+
67
●1.551
- 30-10-2020, 18:51:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çağlar ciddi misin kardeşim? Nasıl Demir ve gizem? Çok geçmiş olsun
- 30-10-2020, 18:58:21İzmirdeyiz biz de hocam sallanmaya devam Allah yardımcımız olsun. Bizim de ufak bebeğimiz var bu gece zor geçecek. Gelmiş geçmiş olsun ailenize de.AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
