Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+ - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+
67
●
1.551
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+
1
2
3
4
5
6
7
8
30-10-2020, 20:01:57
#37
B3YAZBEY
Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
30-10-2020, 20:10:11
#38
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Çok üzüldüm.Allah acil şifalar versin..
30-10-2020, 21:59:33
#39
Golsime
Allah yardımcınız olsun. Hazırda bekleyin artılar devam ediyor. Rabbim şifa ve sabır versin. Bizde geçirdik 2 ay önce grip gibi geldi geçti sabır gerekiyor
30-10-2020, 22:03:24
#40
webtrorg
Allah şifa versin 😔
30-10-2020, 22:05:48
#41
prisoner
Çok geçmiş olsun hocam, Allah acil şifalar versin.
30-10-2020, 22:19:08
#42
aselsoft
Geçmiş olsun hocam, Allah şifa versin
30-10-2020, 22:29:07
#43
Know
Allah yardımcınız olsun. Geçmiş olsun
31-10-2020, 00:52:59
#44
paskevich
Geçmiş olsun, Allah en acilinden şifalar versin. Dualarımız sizinle...
31-10-2020, 01:03:39
#45
Misafir
Allah yardımcınız olsun başta bebeğinize sonrasında sizlere sağlık sıhhat versin.
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler