Eşimde koku ve tat kaybı, boğaz ağrısı gibi belirtiler sonrasında Egepol hastanesine başvurduk ve test sonucunu aldığımızda adeta yıkıldık. Ben de test yaptırdım, sonuç negatif. Ama bir babanın bebeğinden uzak kalmak zorunda olması o kadar üzücü bir durum ki, bu saate kadar içimi kimseye dökemedim.
Daha üstümüzdeki şoku atlatamadan 6.9 ile sallandık.
Dualarınızı bekliyoruz
