• 31-10-2020, 19:50:06
    #64
    geçmiş olsun hocam, Allah şifa versin.
  • 31-10-2020, 19:50:56
    #65
    Geçmiş olsun allah sağlığınıza kavuştursun inşallah, bebeklerde fazla etki etmiyor diye biliyorum.
  • 31-10-2020, 19:51:01
    #66
    geçmiş olsun Allah şifa versin hocam.
  • 31-10-2020, 20:02:57
    #67
    Geçecek bu kötü günler inşallah.
  • 31-10-2020, 22:26:56
    #68
    Çok geçmiş olsun, moralinizi bozmayın. Allah beterinden korusun. Bugünler de geçecek ve evladınızı koklayıp öpebileceksiniz inşallah. Biz komple pozitifiz o yüzden 18 aylık kızımdan ayrı kalmadık ama onların hasta olduğunu bilmekbile üzüyor insanı. Rabbim tüm hastalara Şafi ismiyle şifa versin, depremde enkaz altında olanların sağ salim çıkmalarını nasip etsin inşallah.