Eşim ve 6 aylık bebeğimiz Covid+
67
●1.551
- 31-10-2020, 22:26:56Çok geçmiş olsun, moralinizi bozmayın. Allah beterinden korusun. Bugünler de geçecek ve evladınızı koklayıp öpebileceksiniz inşallah. Biz komple pozitifiz o yüzden 18 aylık kızımdan ayrı kalmadık ama onların hasta olduğunu bilmekbile üzüyor insanı. Rabbim tüm hastalara Şafi ismiyle şifa versin, depremde enkaz altında olanların sağ salim çıkmalarını nasip etsin inşallah.