• 27-10-2020, 22:26:39
    #10
    Vianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim.
    Teşekkür ederim
  • 27-10-2020, 22:27:57
    #11
    Bakınız dövüşte ben (temsili)


    https://www.dailymotion.com/video/x2vvjor
  • 27-10-2020, 23:11:03
    #12
    Videolarınızı izliyordum.Forumda sizleri görmek beni mutlu etti 😊
  • 27-10-2020, 23:15:07
    #13
    sdlmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videolarınızı izliyordum.Forumda sizleri görmek beni mutlu etti 😊
    çok teşekkür ederim yanıtınız da beni çok mutlu etti
  • 28-10-2020, 00:03:58
    #14
    Başarılar

    Hiç sokak kavgasında kullanma şansın oldumu bu sporu
  • 28-10-2020, 00:05:29
    #15
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar

    Hiç sokak kavgasında kullanma şansın oldumu bu sporu
    Evet 2 defa oldu 1 defasında gaspa uğruyodum 1 defasında da 2 kişiye karşı kullanmıştım laptopumu çalmaya kalkmışlardı.
    Çok şükür ikisinde de işe yaradı zaten ondan sonra 4 kolla sarıldım çok şükür.
    Ha bıçakmış yok 10 kişilermiş falan bu tür durumlarda en baş savunma kaçmak tabi. Hepsinin taktiği çok farklı hala gelişiyorum
  • 28-10-2020, 00:08:02
    #16
    yavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 2 defa oldu 1 defasında gaspa uğruyodum 1 defasında da 2 kişiye karşı kullanmıştım laptopumu çalmaya kalkmışlardı.
    Çok şükür ikisinde de işe yaradı zaten ondan sonra 4 kolla sarıldım çok şükür.
    Ha bıçakmış yok 10 kişilermiş falan bu tür durumlarda en baş savunma kaçmak tabi. Hepsinin taktiği çok farklı hala gelişiyorum
    Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor Hele bizim sporda yani Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır
  • 28-10-2020, 00:09:13
    #17
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor Hele bizim sporda yani Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır
    Güreş de efsanedir. Çokta severim bende sizi tebrik ederim o istikrar kolay kolay olmaz çünkü Güreşçilere yakalanmaktan aşırı korkarım o yüzden hiç yaklaştırmamaya çalışırım güreşçi arkadaşlar da var salonumuzda ara sıra sparring yapıyoruz da çok güzel zevkli geçiyor
  • 28-10-2020, 00:13:20
    #18
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor Hele bizim sporda yani Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır