Başarılar
Hiç sokak kavgasında kullanma şansın oldumu bu sporu
Evet 2 defa oldu 1 defasında gaspa uğruyodum 1 defasında da 2 kişiye karşı kullanmıştım laptopumu çalmaya kalkmışlardı.
Çok şükür ikisinde de işe yaradı zaten ondan sonra 4 kolla sarıldım çok şükür.
Ha bıçakmış yok 10 kişilermiş falan bu tür durumlarda en baş savunma kaçmak tabi. Hepsinin taktiği çok farklı

hala gelişiyorum