Konu
Wing Chun 10.Seviye' ye geçtim çok şükür
28-10-2020, 00:13:20
#18
yavuzselim57
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor
Hele bizim sporda yani
Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır