GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor Hele bizim sporda yani Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır