Evet 2 defa oldu 1 defasında gaspa uğruyodum 1 defasında da 2 kişiye karşı kullanmıştım laptopumu çalmaya kalkmışlardı.
Çok şükür ikisinde de işe yaradı zaten ondan sonra 4 kolla sarıldım çok şükür.
Ha bıçakmış yok 10 kişilermiş falan bu tür durumlarda en baş savunma kaçmak tabi. Hepsinin taktiği çok farklı

hala gelişiyorum
Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor

Hele bizim sporda yani

Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır