Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor

Hele bizim sporda yani

Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır
Güreş de efsanedir. Çokta severim bende sizi tebrik ederim o istikrar kolay kolay olmaz çünkü

Güreşçilere yakalanmaktan aşırı korkarım o yüzden hiç yaklaştırmamaya çalışırım

güreşçi arkadaşlar da var salonumuzda ara sıra sparring yapıyoruz da çok güzel zevkli geçiyor