GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sporun her dalı güzeldir, 7 yaşından beri güreş yapıyorum çok zorda kalmadıkça kavga etmem. Fakat ağır sporla uğraşanlarda kim ne derse desin hafif ego oluyor Hele bizim sporda yani Tabi silah görünce spor işlemez en temizi kaçmaktır
Güreş de efsanedir. Çokta severim bende sizi tebrik ederim o istikrar kolay kolay olmaz çünkü Güreşçilere yakalanmaktan aşırı korkarım o yüzden hiç yaklaştırmamaya çalışırım güreşçi arkadaşlar da var salonumuzda ara sıra sparring yapıyoruz da çok güzel zevkli geçiyor