• 23-10-2020, 17:21:05
    #10
    OnlySmoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimde acemi birliğim orası idi. Bu mart ayında yaptım daha askerden geleli 1.5 ay gibi bir şey olacak. Acemi birliği olarak çok rahat yer yani koğuşlar 10 kişilik her oda da priz var, yemekleri güzeldir özel şirket yapıyor. Yani ilk askerlik psikolojisi ben nere düştüm dersin ama inan çoğu Acemi birliği eğitim yerlerinden rahattır çünkü biz arkadaş olarak 4 5 kişi aynı anda gittik askere hepimiz farklı yerlere düştük onları arıyordum bu kadar rahat değillerdi hepsi en az 35-40 kişilik koğuşlarda filan kalıyorlardı vs. Yani önemli olan aslında usta birliği nereye çıkacağı acemilik kısa sürüyor. Benimki usta birliği Hakkari Şemdinli üs bölgesi çıktı oradan şemdinliyi görmek bayağı kötü olmuştu .
    kötü olmuş oradan oraya geçmek acemi birliğinde telefon filan götürdünüz mü?
  • 23-10-2020, 17:22:44
    #11
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu kadar emin olma
    Hocam kuşadasında yaşıyorum burası kışın ılık geçiyor yani orasıda sanırım öyle olur ama tabi gidip görmek lazım ilk defa antalyaya gidiyorum
  • 23-10-2020, 17:22:55
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1-2 sene önce Antalya İl Jandarmadaydım bende. Ne yap ne et güneş kremini kesinlikle unutma.
  • 23-10-2020, 17:26:25
    #13
    Kısa dönem mi uzun dönem mi yapacaksınız hocam
  • 23-10-2020, 17:26:25
    #14
    SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 sene önce Antalya İl Jandarmadaydım bende. Ne yap ne et güneş kremini kesinlikle unutma.
    hocam korkutmayın insanı kış aylarında da mı güneşin etkisi çok yüksek?
  • 23-10-2020, 17:29:19
    #15
    Batıda insan ağlar doğuda anası hocam
  • 23-10-2020, 17:30:12
    #16
    Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batıda insan ağlar doğuda anası hocam
    artık hayırlısı diyorum
  • 23-10-2020, 17:30:41
    #17
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü olmuş oradan oraya geçmek acemi birliğinde telefon filan götürdünüz mü?
    Tuşlu telefon götürmüştüm ben ama 1 hafta sonra komutan ev adresini vermişti oraya evden androidi kargolattım düşün yani komutan android telefonumu kendi getirdi verdi 5 ten sonra koğuşta pubg bile oynuyordum. İlk başta android ile niye girmedim diye pişman olmuştum. Tabi yinede siz tuşlu telefon ile girin isterseniz ne olur ne olmaz sistem komutanlar filan değişmiş olabilir sonrada akıllı telefonu kargoyla filan halledersiniz.
  • 23-10-2020, 17:32:17
    #18
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık hayırlısı diyorum
    Askerlik biteli1.5 sene oldu tuşlu telle git size sim kartı itelerler almayın sivil simi saklayın iyice alırlar hocam yoksa giderken olduğunuz gibi gidin orada herşeyi verirler kimseye güvenme ve bisiy ısmarlama...