kötü olmuş oradan oraya geçmek

acemi birliğinde telefon filan götürdünüz mü?
Tuşlu telefon götürmüştüm ben ama 1 hafta sonra komutan ev adresini vermişti oraya evden androidi kargolattım düşün yani komutan android telefonumu kendi getirdi verdi 5 ten sonra koğuşta pubg bile oynuyordum. İlk başta android ile niye girmedim diye pişman olmuştum. Tabi yinede siz tuşlu telefon ile girin isterseniz ne olur ne olmaz sistem komutanlar filan değişmiş olabilir sonrada akıllı telefonu kargoyla filan halledersiniz.