Konu
Antalya Merkeze askerliğimi yapmaya gidiyorum :)
23-10-2020, 17:32:17
#18
Hwarang
tecnomedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
artık hayırlısı diyorum
Askerlik biteli1.5 sene oldu tuşlu telle git size sim kartı itelerler almayın sivil simi saklayın iyice alırlar hocam yoksa giderken olduğunuz gibi gidin orada herşeyi verirler kimseye güvenme ve bisiy ısmarlama...