• 23-10-2020, 16:18:17
    #1
    Herkese selamlar arkadaşlar bugün askerlik yerleri açıklandı ve acemi birliğimi Antalya 3. Piyade Eğitim Tugaylığı Komutanlığında yapmaya gidiyorum aralık ayında

    Bu zamana kadar eğitim kpss atanma v.s. gibi nedenlerden dolayı 29 yaşına kadar ertelettim ama atanmadan yana hiç şansım olmadı ondan gidip askerliği yapıp bitireyim dedim. Belkide askerde de kalabilirim nasip artık diyorum

    Burada askerliğini yapan yada burası hakkında fikri olan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum
  • 23-10-2020, 16:20:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    29 dan sonra askerlikte biraz zor kalırsın yaş kurtarmaz
  • 23-10-2020, 16:24:17
    #3
    Antalyaya dair bir sorununuz olursa her daim yardımcı oluruz🙏🏽
  • 23-10-2020, 16:34:09
    #4
    gelirken bol bol güneş kremi getirmeyi unutmayın
  • 23-10-2020, 16:36:24
    #5
    etapsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 dan sonra askerlikte biraz zor kalırsın yaş kurtarmaz
    lisans mezunu olarak gidiyorum hocam artık bir umut bakalım
  • 23-10-2020, 16:36:49
    #6
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalyaya dair bir sorununuz olursa her daim yardımcı oluruz🙏🏽
    tamam hocam teşekkür ederim
  • 23-10-2020, 16:54:24
    #7
    Hocam benimde acemi birliğim orası idi. Bu mart ayında yaptım daha askerden geleli 1.5 ay gibi bir şey olacak. Acemi birliği olarak çok rahat yer yani koğuşlar 10 kişilik her oda da priz var, yemekleri güzeldir özel şirket yapıyor. Yani ilk askerlik psikolojisi ben nere düştüm dersin ama inan çoğu Acemi birliği eğitim yerlerinden rahattır çünkü biz arkadaş olarak 4 5 kişi aynı anda gittik askere hepimiz farklı yerlere düştük onları arıyordum bu kadar rahat değillerdi hepsi en az 35-40 kişilik koğuşlarda filan kalıyorlardı vs. Yani önemli olan aslında usta birliği nereye çıkacağı acemilik kısa sürüyor. Benimki usta birliği Hakkari Şemdinli üs bölgesi çıktı oradan şemdinliyi görmek bayağı kötü olmuştu .
  • 23-10-2020, 17:16:19
    #8
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelirken bol bol güneş kremi getirmeyi unutmayın
    hocam aralık ayında yani kış ayında gideceğim için sanmıyorum lazım olacağını
  • 23-10-2020, 17:17:17
    #9
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aralık ayında yani kış ayında gideceğim için sanmıyorum lazım olacağını
    bence bu kadar emin olma