
Bu zamana kadar eğitim kpss atanma v.s. gibi nedenlerden dolayı 29 yaşına kadar ertelettim ama atanmadan yana hiç şansım olmadı
ondan gidip askerliği yapıp bitireyim dedim. Belkide askerde de kalabilirim nasip artık diyorum 
Burada askerliğini yapan yada burası hakkında fikri olan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum