Hocam benimde acemi birliğim orası idi. Bu mart ayında yaptım daha askerden geleli 1.5 ay gibi bir şey olacak. Acemi birliği olarak çok rahat yer yani koğuşlar 10 kişilik her oda da priz var, yemekleri güzeldir özel şirket yapıyor. Yani ilk askerlik psikolojisi ben nere düştüm dersin ama inan çoğu Acemi birliği eğitim yerlerinden rahattır çünkü biz arkadaş olarak 4 5 kişi aynı anda gittik askere hepimiz farklı yerlere düştük onları arıyordum bu kadar rahat değillerdi hepsi en az 35-40 kişilik koğuşlarda filan kalıyorlardı vs. Yani önemli olan aslında usta birliği nereye çıkacağı acemilik kısa sürüyor. Benimki usta birliği Hakkari Şemdinli üs bölgesi çıktı oradan şemdinliyi görmek bayağı kötü olmuştu .