Herkese selamlar arkadaşlar bugün askerlik yerleri açıklandı ve acemi birliğimi Antalya 3. Piyade Eğitim Tugaylığı Komutanlığında yapmaya gidiyorum aralık ayında
Bu zamana kadar eğitim kpss atanma v.s. gibi nedenlerden dolayı 29 yaşına kadar ertelettim ama atanmadan yana hiç şansım olmadı

ondan gidip askerliği yapıp bitireyim dedim. Belkide askerde de kalabilirim nasip artık diyorum
Burada askerliğini yapan yada burası hakkında fikri olan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum