Herkese selamlar arkadaşlar bugün askerlik yerleri açıklandı ve acemi birliğimi Antalya 3. Piyade Eğitim Tugaylığı Komutanlığında yapmaya gidiyorum aralık ayında

Bu zamana kadar eğitim kpss atanma v.s. gibi nedenlerden dolayı 29 yaşına kadar ertelettim ama atanmadan yana hiç şansım olmadı ondan gidip askerliği yapıp bitireyim dedim. Belkide askerde de kalabilirim nasip artık diyorum

Burada askerliğini yapan yada burası hakkında fikri olan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum