Konu
Antalya Merkeze askerliğimi yapmaya gidiyorum :)
23-10-2020, 16:36:24
#5
tecnomedya
etapsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
29 dan sonra askerlikte biraz zor kalırsın yaş kurtarmaz
lisans mezunu olarak gidiyorum hocam artık bir umut bakalım