Konu
Antalya Merkeze askerliğimi yapmaya gidiyorum :)
23-10-2020, 17:22:44
#11
tecnomedya
cmlndz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence bu kadar emin olma
Hocam kuşadasında yaşıyorum burası kışın ılık geçiyor yani orasıda sanırım öyle olur
ama tabi gidip görmek lazım ilk defa antalyaya gidiyorum