cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence bu kadar emin olma
Hocam kuşadasında yaşıyorum burası kışın ılık geçiyor yani orasıda sanırım öyle olur ama tabi gidip görmek lazım ilk defa antalyaya gidiyorum