SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 sene önce Antalya İl Jandarmadaydım bende. Ne yap ne et güneş kremini kesinlikle unutma.
hocam korkutmayın insanı kış aylarında da mı güneşin etkisi çok yüksek?