• 17-10-2020, 16:22:14
    #1
    Aldığım tüm ayakkabıların ipleri uzun. Yanlarına koyuyoyrum ayağımın altına geliyor ve acıtıyor. kessek ucu kötü oluyor. siz ne yapıyosunuz?
  • 17-10-2020, 16:24:05
    #2
    Bağlıyorum
  • 17-10-2020, 16:24:12
    #3
    ayakkabının ucuna doğru yatay ilmeklerin altından geçiriyorum
  • 17-10-2020, 16:24:16
    #4
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığım tüm ayakkabıların ipleri uzun. Yanlarına koyuyoyrum ayağımın altına geliyor ve acıtıyor. kessek ucu kötü oluyor. siz ne yapıyosunuz?
    https://urun.n11.com/diger/polly-kil...629?Renk=Siyah
    Bu ürünlerden aldım Hocam 3-4 yıldır kullanıyorum.
  • 17-10-2020, 16:32:31
    #5
    @tlga_kurt; 30 yaşına gelmiş birisi illa ki ayakkabı bağlamayı akıl edebiliyordur hocam da siz herhalde bunu akıl edemediniz😊
  • 17-10-2020, 16:34:46
    #6
    Yanlardan içine sokabilirsin bağlamayi sorun ediyorsan
  • 17-10-2020, 16:38:26
    #7
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlardan içine sokabilirsin bağlamayi sorun ediyorsan
    Aynen öyle yapıyorum zaten. Bazen ayağımın altına kadar iniyor, ki inmese bile yanlarda sonuçta az da olsa bi temas var, neden ip içine girmesin de ayağım rahat etmesin ki? Yıllardır aynı dert
  • 17-10-2020, 16:42:03
    #8
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle yapıyorum zaten. Bazen ayağımın altına kadar iniyor, ki inmese bile yanlarda sonuçta az da olsa bi temas var, neden ip içine girmesin de ayağım rahat etmesin ki? Yıllardır aynı dert
    Adidas nike gibi ayakkabılarda hiç sorun yaşamadım biraz tuzlu ama uzun ömürlü yıllardır da sorun olmuyor
  • 17-10-2020, 16:44:09
    #9
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlıyorum
    Çok mu zekisin? Bağlamadan yanlarına koyacak halimiz yok bağlıyoruz heralde.
    Dipnot: Off topic de mesaj sayın artmıyor, etkilemiyor yani.