Ayakkabı Bağlarını ( İplerini ) ne yapıyorsunuz?
8
●115
- 17-10-2020, 16:24:16https://urun.n11.com/diger/polly-kil...629?Renk=SiyahHipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ürünlerden aldım Hocam 3-4 yıldır kullanıyorum. - 17-10-2020, 16:38:26Aynen öyle yapıyorum zaten. Bazen ayağımın altına kadar iniyor, ki inmese bile yanlarda sonuçta az da olsa bi temas var, neden ip içine girmesin de ayağım rahat etmesin ki? Yıllardır aynı dertCrazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2020, 16:42:03Adidas nike gibi ayakkabılarda hiç sorun yaşamadım biraz tuzlu ama uzun ömürlü yıllardır da sorun olmuyorHipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2020, 16:44:09Çok mu zekisin? Bağlamadan yanlarına koyacak halimiz yok bağlıyoruz heralde.tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dipnot: Off topic de mesaj sayın artmıyor, etkilemiyor yani.